Proje Hakkında Değerlendirme Toplantısı


20.12.2020 tarihinde proje hakkında değerlendirme toplantısı yapılmıştır.


 

Yorumlar

  1. Çok verimli bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  2. Verimli Bilgi paylaşımı yapılan bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir toplantı oldu. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Yapılması gerekenleri ve nasıl yapılacağını öğrendik.

    YanıtlaSil
  5. Verimli bir toplantı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Verimli ve bilgilendirici bir toplantı oldu teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Aslında webinarlar ve arkadaşların uyum içinde çalışmaları bu toplantının verimliliğini arttırdı. Hepinize teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  8. verimli bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  9. Süreci değerlendirmek adına güzel bir toplantı oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar