Paraşüt Deneyimiz











 

Yorumlar

  1. Çocuklarımızın her zaman ki gibi çok eğlendiği bir deney oldu.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum hocam güzel bir deney oldu.

    YanıtlaSil
  3. Güzel oldu. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Çocukların severek yaptığı bir deney oldu.

    YanıtlaSil
  5. Çocuklarımızın severek yeniden yeniden yaptığı:-) deneylerden biri oldu...

    YanıtlaSil
  6. Her zaman ki gibi çocukların merakla ve ilgi ile katıldıkları bir deney oldu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar