Haftalık Değerlendirme Toplantımız

 


16.01.2021 tarihinde haftalık değerlendirme toplantımızı gerçekleştirdik.

Yorumlar

  1. Verimli bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  2. Toplantımız faydalı oldu.

    YanıtlaSil
  3. Katılan herkese teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. Yapılan toplantılarımız çok verimli geçiyor. Birbirimizle güçlüyüz.

    YanıtlaSil
  5. her hafta sonu yaptığımız gibi güzel ve verimli ,işbirlikçi çalışma ,projenin genel değerlendirmesi ve yaygınlaştırma anlamında daha fazla neler yapabiliriz konularında fikir alışverişinde bulunuldu

    YanıtlaSil
  6. Toplantılar, projemizi daha da etkili kılıyor. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. düzenli olarak yapılan toplantılarla proje daha verimli hale geliyor.

    YanıtlaSil
  8. Her toplantı edinilen yeni bir bilgi hepinize teşekkür ediyorum .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar