Son Değerlendirme ve Kalite Etiketine Başvuru Toplantımız


 23.01.2020 tarihindeki toplantımızı gerçekleştirdik.

Yorumlar

  1. Herkesin emeğine sağlık. Kalın sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  2. Tüm arkadaşların eline sağlık . Çok teşekkür ederiz herşey için.

    YanıtlaSil
  3. sizlerle çalışmak ve bu projede yer almak çok güzeldi.Tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim.Sevgiler saygılar....

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir projede paylaşımcı ve bilgilendirici öğretmen arkadaşlarla bir araya geldik .Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir projede paylaşımcı ve bilgilendirici öğretmen arkadaşlarla çalıştık. Herkese ayrı ayrı teşekkür edrim.

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar projemizin son toplantısını beraber yapmanın ve birlikte bu projede öğrencilerimiz için verdiğiniz gayret ve çabanın benim için çok büyük önemi var. Uzaktan eğitim sürecinde hem çocuklar hem de kendimiz adına güzel şeyler başardığımızı düşünüyorum. Hepinize canı gönülden teşekkür ediyorum. Allah a emanet olun...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar