Haftalık Genel Değerlendirme Toplantımız




02.01.2021 tarihinde haftalık genel değerlendirme toplantımızı gerçekleştirdik.

Yorumlar

  1. Verimli bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  2. çalışmalarımızı ve eksiklerimizi konuştuğumuz verimli bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  3. Faydalı bir toplantı oldu.

    YanıtlaSil
  4. Toplantı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. yine çok faydalı ,web 2.0 araçlarının daha etkin kullanımı , sayfalardaki tamamlanacak etkinliklikler konusunda güel bir toplantı oldu

    YanıtlaSil
  6. Çok velimli geçti. Teşekkür ederim ekip. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar